موفقیت

موفقیت

موفقیت و رسیدن به هدف
موفقیت

موفقیت

موفقیت و رسیدن به هدف

سلامی دوباره اقا من هر روز مطالب جدید میزارم پس حواستون باشه و بخونید . برای موفقیت راه های وجود داره که برای رسیدن به هدف الزامی است 

تمرکز:اولین راه برای رسیدن به موفقیت تمرکز است

  نمی گم فقط در درس تمرکز لازمه در همه  وقت نیازه که تمرکز داشت و حتی برای انتخاب هدف صد در صد نیاز به تمرکز است برای اینکه ببینی چه هدفی نیازه باید تمرکز کرد که ایا من چه رشته ای درس بخونم چه شغلی را دوست دارم و معیارهای دیگه که بسته به شما عزبزان است اما بخش د وم

تداوم:باید در کار تداوم داشت یعنی انسجام. باید تمام نیرتو بزاری برای هدفت تا به موفقیت برسی برای مثال من هر روز کتاب ریاضی را دور می کنم  یعنی در ان انسجام دارم یعنی انقدر این کار را تکرار میکنم تا بالاخره موفق بشم و این درس را کامل یادبگیرم 

اعتماد به نفس:در هرکار و موقعیتی باید اعتماد به نفس داشت و در مقابل سختی ها قوی بود در دنیای سخت کوشی وتلاش هزاران راه جلوی انسان است که همه خود را راحت تر از دیگری می بینند ولی تو با اعتماد به نفس و تدام و تمرکز و... که در ادامه ی وبلاگ خواهم گفت می توانی به موفقیت برسی این هم بگم که من برای امار بازدید و اینه نیومدم که در این روزگار مد شده من به دنبال موفقیتم حالا انتخاب با شما است 

 

پس بند شو و بدرخش و به هدفت فکر کن وبهش برس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.