موفقیت

موفقیت

موفقیت و رسیدن به هدف
موفقیت

موفقیت

موفقیت و رسیدن به هدف

کنترل استرس

کنترل استرس:باید استرس رو کنار بذاری باید استرس را در اتش امید درونت بسوزونی وگرنه استرس باعث شکستت میشه چون استرس نابود کننده ی امیده از بین برنده ی تلاشه باید استرسو در درونت کنترل کنی اینم بگم استرس اصلا بد نیست اما هر چیزی یک حد و حدودی  داره استرس اگر یک اندازه ی ثابت داشته باشه عالیه چون انسان را مجبور می کنه حرکت کنه تا به هدفش برسه وگرنه استرس زیاد انسانو نابود می کنه همون طور که گفتم پس استرسو کنار بگذار

ورزش

ورزش:ورزش وسیله ی خیلی خوبی برای افزایش اعتماد به نفس و به خصوص افزایش حافظه است در روز حدود 30 دقیقه پیاده روی خیلی اثر گذار است در هنگام پیاده روی ابتدا 5دقیقه به سرعت اهسته حرکت کنید تا بدنتان گرم شود سپس 60 ثانیه با سرعت تند بدوید باتمام نیرو حرکت کنید و به پیش بروید  و بعد 60 ثانیه 30 ثانیه با سرعت اهسته حرکت کنید و به همین صورت .این کار خیلی عالیه و به نظر من باعث خالی شدن انرژی های منفی از بدن است و فرصتی برای جایگزینی انرژی های مثبت در بدن است.

داشتن روحیه مثبت

روحیه:یکی از چیزهایی که باعث موفقیت میشه روحیه است روحیه خوب اثر بسیار خوبی در ترک نامیدی درون دارد و خیلی باعث اعتماد به نفس میشود. باید بدونیم روحیه همون انگیزه است همون چیزی که مارو به سمط هدف هدایت می کنه  همون که مارو به سمط گذر از سختی ورسیدن به مقصد هل میده  اقا خلاصه بگم میخوای موفق بشی باید روحیه مثبت داشته باشی اگه حتی تو ذهنت حتی یک درصد احتمال موفقیت را در وجودت حس نمی کنی  بدون تلاشت کمه و باید تلاشتو زیاد کنی  اینه نمودار می مونه هرچه  روحیت قوی تر باشه رسیدن به هدفت اسان تر می شه

اینم بگم اقا نظر بدین تا بدونم در چه مواردی نیاز به توضیح است که در مطالب بعدی ازشون استفاده کنم ممنون از همکاری تون در ساخت وبلاگ

کشف استعداد:مطلبی دیگه برای موفقیت کشف استعداد است یعنی اول بدونم چه استعدادی دارم بعد حرکت کنم ببینم چه کاری از من ساخته است بعد تلاش کنم بدون کشف توانایی ها نمی شه حتی اولین فدمو درست برداشت چون نمی دونی باید به چه سمطی حرکت کنی ودر نتیجه هم وقتتو از دست دادی و هم به نتیجه ی مطلوب نرسیدی چون که رسیدن به هدف دارای سختی هایی است که ممکنه تو رو از رسیدن به هدف منصرف کنه .

بهت بگه ول کن بابا این چه مسخره بازیه برگرد به دنیای رویاهات برگرد زیر پتو برگرد و دوباره بخواب و استراحت کن ولی تو می دونی به چه دلیلی از وقت خوشایندت میگذری ساعت 6 صبح بلند می شی و راه می افتی دنبال راهت  دنبال هدفت و دنبال شوکوفایی استعدادت

 

هدف:هدف برای درس خوندن خیلی خیلی مهمه آگه هدف نداشته باشی تا می شینی پای درست یا هر کاری دیگه امید نداری انگیزه نداری نمی تونی خوب تلاش کنی ببین  هدف مثل خوردن غذا می مونه تو سعی می کنی غذا رو به دهنت برسونی و  در راه رسیدن غذا ممکنه قاشق با هر پیچشی مواجه بشه که در دید بهتر همون سختیه  من قاشق رو از هر تکون خوردنی مراقبت می کنم درسته در راه کمی از غذا می ریزه ولی بالاخره به مقصد می رسی این مثل کسی  است که هدف داره 

حالا قاشقی را تصور کنید که بدون هیچ جهتی به حرکت در بیادمطمئناً همه ی غذا ها می ریزه پس در راه هر هدفی بعضی از چالش ها و سردرگمی ها و ناامنی ها وجود داره که آگه هدف نداشته باشی هیچ امیدی به ادامه ی مسیر نیست ولی اگر هدف داشته باشی مطمعنا به جایی که می خواهی می رسی